dilluns, 12 de novembre del 2007

OH LA LA LA C'EST MAGNIFIQUE !!!


Hola amics.
Abans de res , Vulcanus , si, cae por allí en Rumania . Durant aquests dies he estat força ocupat .Ahir vaig arribar de París ( Oh la la la ) Quina ciutat ! Va ser com un somni , una ciutat bellíssima , amb una atmosfera màgica ,sensual , i a la vegada règia i majestuosa . Va ser l'escenari perfecte per celebrar l'aniversari del meu estimat delfí ; no es pot esperar menys d'ell , segur que si jo demanes la lluna , segur que me la portava , això si , en forma de poema subtil , en el riure d'un amic , i perquè no , de vegades fins i tot en la irreverència del mateix Àngel Pawlosky . Allà , mirant com aquells núvols corrien ràpids rere la Tour Eiffel vaig recordar tantes i tantes coses .Al meu cap arribaven imatges i imatges de tot allò que soc tan afortunat de tenir . Recordava quan la Núria ,la Clara i l'Aina amb titelles dibuixades i com a escenari de guinyol el sofà de casa de la Yolanda , ens delectaven amb una dolça i infantil obra de teatre. Recordava amb nostàlgia aquell turbant comprat " a la força" al peu de la Gran Piràmide , aquell reneg que vaig fer quan vam estar a punt de caure al riu Nil a Philae . Le oníriques i plaenteres llums que reflectien somnis prohibits a les aigües de la Venezia nocturna . Recordava amb simpatia aquell nuvolós dia al Atlas quan la Neus volia fotre una pallissa a cops de paraigües a un moro més pesat que les mosques , que com un corcó pretenia vendre'ns
no-se-que en mig d'una bassa de fang que ens va deixar les sabates empastifades.
Si , recordava tantes coses... a la Nadya vergonyosa fumant-se un peta a Núria .Al Robert emprenyant-me amb la seva impuntualitat a Andorra . A la Helga ala botiga de minerals a Bremen . A la Zenzerina i jo pujats a la pedra veient passar el núvols igual que jo en aquell moment a París , i tants i tants moments , de records , de sabors , de sabor a coc de pera ( made in Totoro ) i tant i tant ...
Soc tan afortunat! Però sabeu per què ? Soc afortunat perquè jo soc jo , i perquè tinc la sort de fer el que penso ( o al menys el que em deixen fer ) . Soc feliç perquè el meu Deu , no és com el Deu dels semites , un Deu fora dels homes , castigador i instigador de la culpa , creador del pecat. Soc feliç perquè estimo com vull i a qui vull sense límits , perquè l'amor és lliure i el que el lliga és un pallús .
Soc feliç perquè al Joan al menys li agraden els meus acudits .
Soc feliç perquè al cap i a la fi faig el que hem surt dels pebrots i perquè soc l'home més ric del mon , perquè encara que de vegades no m'ho sembli estimo i soc estimat.
Gràcies amics per ser-hi.

Avui la imatge que us poso és la de un dia que m'ho vaig passar molt be amb els meus amics.
Sabeis por qué las moras tienen el chochin pelao ?
Porqué se ponen las compresas al revés.

YO SOY UN NENE MODENNO QUE ME GUSTA EL TECNO

2 comentaris:

delfin II ha dit...

AL meu estimat AMIC Ernest

¿No es buenísimo que cuando cumplimos años, algunos
nos recuerdan y se aparecen en nuestras casas para
desearnos un feliz cumpleaños y que cumplamos muchos
más? ¿Que cuando nos vamos de viaje, ellos intentan
localizarnos, pues piensan que nos hemos perdido, o
simplemente les hacemos falta?...¿Que cuando quieren
hablar con alguien, y contarles sus mayores penas ¡Nos
buscan a nosotros!, pues nos tienen confianza y
sienten que los ayudaremos!

Si reps és per que dónes, i jo et dono per que rebut molt. M'agrada ser el teu amic, em fa sentir important i segur, GRÀCIES. Per cert el blog d'avui és el millor, i sense llibre. Avui et mano el més fort dels AXUXONS.

Ta bien en Catalan??? No es lo mio, pero lo intento.

CronistaVenusiana ha dit...

hola carinyo!

he escrito algo sobre la aparicion Mariana que ocurriò el pasado verano:

http://purelust.splinder.com/post/14836336/apparizione+mariana