divendres, 2 de novembre del 2007

JE SUIS HEREUX , J'AI ACHETE UNE BOTEILLE DE CÔTE DU ROUSILLON



Bona nit amics.
Ja torno a ser aquí . Estic especialment content perquè la Sònia m'ha escrit . Jo us trobo a faltar també espero que ens podem veure aviat i fer alguna sortida És una llàstima que aquest any no han sortit bolets i no podem passar una bona caçant-los , cuinant-los i gaudin d'un paisatge bucòlic fantàstic ( fantaaaaastiiiiic !!!! Paquiteeeeeeeee , jo el mateix que tu , que faig règim ) amb ovella perduda inclosa. L'altre dia vaig posar un tros del Nyusne faré altra cosa , us proposo un concurs , jo posaré un fragment d'una coneguda obra literària catalana i a veure si sou capaços de descubrir de quina obra es tracta , allà va :
L'Alba , una noia de disset anys , verge i bruna , va entrar carregada de llibres a la sala on els guardaven i gairebé va ensopegar amb en Dídac , que sortia , excitat , amb un volum a les mans . El noi s'aturà , va dir-li : - Mira què he trobat...
El títol era Manual del pilot i , dins , hi havia tot de pàgines amb gràfics de motors d'aviació .- Ella va fullejar-lo.
- Què té de particular ?
- Hi podríem aprendre de volar .
- I de què ens serviria ? - No em vas dir , una vegada que al Prat hi ha un camp d'aviació ?
- Sí.
- I hi deu haver avions en bon estat , com molts cotxes... Per què no anem a veure-ho?
I van anar l'endemà , una mica ales palpentes ja que la noia tampoc sabia ben be on queia ; només n'havia sentit parlar , al poble.
Van localitzar-lo abans de migdia i els vestíbuls , relativament poc enrunats , eren plens de cadàvers i de maletes . però ells van passar per una porta exterior i penetraren al camp.......

Fàcil oi?
A veure qui s'anima i contesta .
Avui la fotografia correspon a una aparició mariana que va tenir lloc a Maçanet de Cabrenys l'estiu de l'any 2007 . Es va aparèixer la Verge de dues formes diferentes , ja veureu.

Una chica se encuentra aotra y le dice : Oye chata porqué no viniste el otro dia a la fiesta . La otra le responde " Es que estaba con diarrea " a lo que le contesta la otra " que suerte! tú siempre con chicos vascos.

Fins aviat

PAULOCA , PAULOCA , UN POCO ANTIGUA UN POCO LOCA....

6 comentaris:

J ha dit...

De blog a blog i tiro perque em rebloga.
M'ha fet tanta mandra de lleguir totes les teves parrafades que he preferit fer-me jo el meu blog.
http://joandetor.blogspot.com/

Besitos. ;-)

PD: amb el Quixot em va pasar el mateix.

CronistaVenusiana ha dit...

l'apparizione mariana? :)
adesso costruiranno un santuario apposito.
perchè s'è finalmente dimostrato che, se dio è trino, la madonna è dua ;)

AHAHAHAHA

t'amo e t'adoro,
come la salsa di pomodoro!

sempre tua,
Madonna ZenZerina!

Lluís ha dit...

Em pregunto quina de les dues maresdedéu és la que beu el "côte de roussillon"
Per cert, trobo genial aquesta marededéu amb ulleres de sol. Jo de tu, patentaria la imatge abans que la putalemanya del Vaticà hi vegi una manera de treure més calerons per beatificar més "martires de la cruzada"
Una abraçada.

CronistaVenusiana ha dit...

JAJAJAJAJ "Ocell" ;)

remei ha dit...

llibre: el mecanoscrit de pedrolo, encara que fa anys i panys que el vaig llegir, per cer em va agradar molt de fer crec que he llegit tot el que ha escrit aquest bon home.
un peto y ¡quina verge¡ sort que no va apareixer amb el nen...

delfin II ha dit...

Realmente participo de la opinión de l'ocell de vidre. jijijiji Patenta o serás patentado (no potentado).

AXUXONESSSSSSS