dissabte, 24 de novembre del 2007

MOLT HONORABLE PRESIDENT...


Hola amics , se que fa molts de dies que no escric però la meva vida ha estat molt moguda aquests dies i amb prou feines he dormit .El passat cap de setmana vaig estar a Saragossa convidat pel Jesús , el germà d'en Manolo a un sopar que commemorava l'aniversari de l'empresa que presideix , va ser molt maco i interessant però sobretot el millor va ser el tracte fantàstica que vaig rebre i la magnífica oportunitat de visitar la meravellosa ciutat de Saragossa , tenint cicerones tan bons com en Manolo , en Mariano ,la Teresa , en Jesús , l'Amparo i tots els altres als que hi agraeixo de tot cor la calidesa del seu tracte , em vaig sentir com si fos a casa , moltes gràcies família Arbiol .Be a part de tot això vaig tenir molta feina , tant a la consulta com als treballs immobiliaris , a la Maçoneria i d'altres coses que em van consumir el temps i les forces . Demà vindran a dinar la Norma and family , estic molt content , venen poc per aquí i em fa molta il·lusió .

Avui recomanar-vos una pel·lícula ,es diu shortbus . No dubteu en baixar-la d'Internet si teniu e-mule , és genial .

Avui no estic gaire inspirat potser perquè m'he passat el dia netejant i fent menjars i em sembla que em manquen forces . Especials records avui a la Zenzerina que en la seva pàgina blog ( la trobareu en les comentaris al meu blog de l'ultim dia) fa una extensa explicació sobre les famoses aparicions marianes que van tenir lloc a Maçanet de Cabrenys el passat estiu , estan molt documentades i son molt rigoroses ( estan en italià però son molt fàcils de entendre).

Un hombre le dice a otro - Las mujeres hacen el amor con uno por amor o por interés - el otro le contesta - la mia lo hace conmigo conmigo por amor -a lo que el otro le responde -¿ y tú como lo sabes?- a lo que el otro contesta - Porquè no pone ningún interés.

Besitos

La foto de hoy está dedicada a los incansables 25.

NO, RIEN DE RIEN......

2 comentaris:

delfin II ha dit...

Gracias, siempre es y será un placer estar con you, y no por mi, mis hermanos están encantados detenerte comoamigo.Cuenta que a cada uno de los eventos y pareceres que nos sucedan, yo, tu delfin, te digo, que serás uno más de nosotros, por que en el fondo tiene i debe de ser de esta manera.

JOTA DE LA FAMILY ARBIOL A NUESTRO "MOLT HONORABLE PRESIDENT I TIET FRISANTE"


Aunque a ti te sepa malo

nos unen dos imposibles:

uno que tú nos quiras.

y otro que nosotros no te

olvidemos.

Con un porrón en la mano

hi visto al señor maestro

y luego dicen que el bebe

en las fuentes del progreso.


AXUXONESSSSSSSSSSSSSSSSSS

sil.bertellotti ha dit...

TI AMO E T'ADORO!!!