dilluns, 27 d’agost del 2007

THE FIRST DAY


Hola amics .

Ja se que us he deixat més de 24 hores sense poder gaudir dels meus gratificants missatges , però m'ha estat impossible degut a que ahir vaig estar molt , molt ocupat . Van venir a dinar la Nadya , l'Albert , l'Erik , la Fani i per suposat la Sílvia . Ens vam passar molt be , però una de les coses més importants que vaig poder gaudir va ser un regal que em va baixar del cel , una cosa que havia demanat feia uns dies i que com art de màgia s'em va regalar. El missatge del cel va venir en forma de pel.lícula que es diu THE SECRET , que de moment està en anglès am subtítols en castellà i que us recomeno que aconseguiu perquè és excepcional i us pot donar moltes respostes a coses realment importants de les vostres vides .S i no la trobeu ja us faré arribar una còpia .

Avui dedico el meu blogg almeu amic Jordi que per culpa de la feina no va poder venir al dinar . Va per a tu Jordi , el poli més trempat de Cadaqués .

Be , avui no estic molt inspirat , de forma que deixo el meu escrit .

Bye , bye

VIVO SIN VIVIR EN MI , Y TAN ALTA VIDA ESPERO QUE MUERO PORQUE NO MUERO

2 comentaris:

delfin II ha dit...

Ayyyyyyyyy hermanas. Ay, qué larga es esta vida!
¡Qué duros estos destierros,
esta cárcel, estos hierros
en que el alma está metida!
Sólo esperar la salida
me causa dolor tan fiero,
que muero porque no muero.

Nene después des todo ello, pegate un "completo" lo veras menos "lorzing"......besos.

P.D. Ya lo decía Santa Teresa de Jesús: "La imaginación es la loca de la casa". Y se dolía de que la Superiora le instara a que dejara inmediatamente las labores de la cocina, para que acudiera con las otras a "cumplir" con el rezo, a lo que la buena y Santa mujer respondía de inmediato y con cierta rebeldía: "entre los pucheros también anda Dios". ¡Toma ya!

Más besos.

delfin II ha dit...

KIERO LA PELIIIIIIIIIIII.

a ver simentero de dónde andome todoyomismo. Zanquiuses.