dimarts, 11 de setembre del 2007

11 DE SETEMBRE


Hola amics.

Haureu vist que no he escrit en un parell de dies . Amb aquestes festes m'ha estat impossible.
Avui no escriuré el tros de Nyusne , ja ho faré demà , us ho prometo . ahir vaig estar tot el dia amb el Manolo a Pineda , m'ho vaig passar molt be , com sempre que hi vaig a veure'l , m'ha promès una sorpresa per la festa del seu aniversari que celebrarem el dia 28 d'Octubre . Avui com estic una mica cansat no escriuré més que un parell de comentaris . Sílvia ( l'Arrufat , no la Zenzerina ), que m'he enterat que ja has vist la meva pàgina , a veure si fas algun comentari , molts de records per a tu i per en Pitus.

Un chico se encuentra a una chica despampanante en la discoteca y le dice -¿Estudias o trabajas? y ella le contesta - ¿ Lo cualo? - y él le responde - ¿Donde trabajas , guapa?

Avui li dedico la pàgina a la meva germana Sònia , que es que si encara no li havia dedicat es perque no havia trobat una foto que m'agradés prou , va por tí !

MARDUK TU QUE ME ESCUCHAS DESDE LAS ESTRELLAS...............