dilluns, 3 de setembre del 2007

IL AMORE A PLATJA D'ARO


Hola amics
Ja veieu que ahir no vaig poder escriure . Van estar aquí l'Alícia i la Mercè , van venir a dinar i després vam tenir un magnífic sobretaula , ens ho vàrem passar molt be . Hem quedat per veure'ns a Pont de Molins aquest dissabte i fer un pa amb tomàquet amb quelque chose . Avui he estat amb la Sílvia . Hem estat a Roses , hem dinat al Si us plau i després hem passat la tarda amb la Nadya . Aquest dia excepcional ha tingut un petit contratemps. Avui la Sílvia havia d'anar-s'en a Itàlia i la Ryan Air li ha cancel·lat el vol . Es quedarà a dormir a Maçanet i demà agafarà un altre vol .
Avui és un dia excepcional també perquè el meu estimadíssim Manolo ha fet diecitantos anys . Per molts anys , smuac ,te quiero mucho.

A la jota , jota , que bailan los perros , levantan la pata y enseñan los huevos .

Avui li dedico el blogg , a la reina dels Elfs , la Senyora del desert ,la Shekhmet de Catalunya , Ave Maria!!!!

Oye a ti te gustan las mujeres con muchas tetas ? - Hombre con más de tres me dan asco !!

Hola Maria , ya ves que mi página està escrita medio en catalán , medio en castellano , a veces en inglés , francés , italiano o alemán , Creo que en catalán no tendrás demasiados problemas , es una lengua romànica . Muchos recuerdos , agur jaunak , jaunak agur , agur taerdi.

EL PECTEN ROSA SE HACE CARGO DE LAS COSAS

1 comentari:

remei ha dit...

bien chico ya estoy de nuevo por casa y en el curro, hoy he hablado con lluis y ya te explicara el más o menos...
mis piedras quedaron en un colico y mi vesicula parece estar bien, tengo en puertas alguna de tus otras predicciones... pero la del mozo diria que va para largo, tampoco estoy muy preocupada con ello, no se si en mi vida hay espacio para más jaleos.
como algunas de las cosas que me indicastes(las que recuerdo osea algun platano y algunos mejillones)
te veo muy animado y entusiasmado con tu blog me resulta diver saber de bosotros de esta forma.la peli de la que hablas la he visto y al tanto que hay interpretaciones para todo y las personas acaban creyendo que con solo desear que las cosas sucedan ya es suficiente...y no creo que ese sea el mensaje, ya estamos creciditos pero a nivel mental no todos... y hacen la libre interpretación bueno te dejo que escribo a toda leche para meter los crios a la cama. un besazo. reme