diumenge, 30 de setembre del 2007

DOS NIÑAS IBAN POR EL BOSQUE Y SE ENCONTRARON UN ESCARABAJO


Hola amics.

Avui no escriuré gaire perquè és diumenge i estic descansant . fer-vos cinc cèntims més sobre el que us explicava de BEORCK , que és el centre que vull obrir , en el lloc on es trobava El Tibetano.
Com ja sabeu he estat molt de temps intentant traspassar la meva botiga i l'únic que he aconseguit és posar-me dels nervis i que em prenguessin el pel una sèrie de desgraciats que no tenen on caure morts i que jo ( es cert ,no tinc perdó de Deu ) vaig creure , encara que el mateix destí em deia reiteradament que eren uns fantasmes i uns "capullus " . Doncs bé , vaig estar a punt d'enviar el local a la merda malgrat havia pagat un traspàs força gran , fins que una bona amiga en va fer veure que ja que jo necessitava igualment un despatx el que es podria fer és reconvertir el local en un multi centre en el que vàries persones disposessin d'una sala o despatx i que repartíssim les despeses i el lloguer entre tots després d'una remodelació integral i completa , en la que jo aportava la possessió del local i els altres les obres de remodelació , no oblideu que jo ja havia pagat un traspàs , de fet era l'única manera de no enviar tot a la merda , i d'aquesta manera al menys recuperava quelcom . Bé , la veritat és que encara s'ha de definir el que posarà cadascun però és això o perdre tot .

Envio especials records al Manolo que avui és a Saragossa i a la Yolanda que sembla que s'ha aficionat al meu blogg , Ah! por cierto dile a la Aina o a la Núria que ellas también pueden escribir en el blogg .

Avui dedico el blogg als meus angelets de Torelló , l'Aina i la Núria , que surten a la foto amb el Sam . Petons megagalàctics per elles .

Aquesta frase surrealista ( que tots els altres no entendreu en absolut)va per les meves nenes:
Iban dos niñas por el bosque y se encontraron un escarabajo que les dijo Hooooooooolaaaaaaaaa!!

Sabeu com es diu divorci en àrab? Saleja lal meja

Adeu , fins aviat , hooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!1

DONDE VAS TÚ MONIGOTE CON LA NARIZ SOBRE EL BIGOTE!!!!!!!!!!1

4 comentaris:

delfin II ha dit...

En TERUELLLLLLLLLLLLLLL, bueno es otra de mis casas.

No se, pero hoy no se k contarte, tooi muertito, me acoste a las seis de la mñna despues de todo el FIESTON, fue waiiiiiii, conoci people mu interesante, ya te contare.

Cuxanene, k komo toi palla te cuento un chiste i lo dejo.
El rey de la selva, va a celebrar una fiesta. Entonces dice:
Voy a hacer una fiesta.
Y todos dicen BIEN, y la rana:
(Cantando) ¡Que bien me lo voy a pasar! ¡Que bien me lo voy a pasar!
Y dice otra vez el rey:
Vamos a tener atracciones y caramelos.
Y todos BIEN, y la rana:
¡Que bien me lo voy a pasar! ¡Que bien me lo voy a pasar!
Y el rey hasta las narices de oír a la rana, dice:
Van a estar todos los animales, menos uno que es verde, con ojos saltones y pegajoso.
Y todos BIEN, y la rana:
¡Que bien! ¡Que se joda el cocodrilo!

AXUXONESSSSSSSSSSSSSSSSS

cristina ha dit...

Força bona aquesta idea del Beorck!
Per cert, que` vol dir?

Un peto` molt fort des de Londres,
crst

VULCANUS ha dit...

Hola! Me alegro de la opción que has tomado de convertir el Tibetano en Beork. Como se dice: Si no puedes con el enemigo unete a él. Ya me explicarás como será todo.
Por cierto Totoro te envía recuerdos y un abrazo.
Sabes que? Hem dic Pissuca i soc de Girona!
Hay que ser feliz y todo llega más rápido, al fin y al cabo el tiempo no existe.
Un abrazo!

YOLANDARG ha dit...

Hooooooooolaaaaaaaaa tiet,
som l'Aina i la Núria !
Estem molt contentes de veure que t'enrecordes de nosaltres i del missatge secret!!!

MOLTS PETOOOOONS!