dijous, 13 de setembre del 2007

TITAN HA TORNAT


Hola amics .
Avui toca escriure. Ahir va ser un dia molt ple i no vaig tenir gairebé temps de fer res més que la feina . Va ser un dia intens , van passar moltes coses . Una d'elles va ser preocupant , en Titan havia desaparegut i no el trobàvem . Gràcies a Deu i a en Marduk , el nostre Titan ha aparegut sa i estalvi aquesta tarda . Evenu shalom alehem !!!!!!!!!!! . Avui he tingut el plaer de dinar amb la Alejandra i hem estat parlant de coses molt interessants , una d'elles la possibilitat de fer una societat cooperativa i fer desaparèixer El Tibetano com a tal i transformar-ho en BEORCK , ja que sembla que el traspàs és quelcom irrealitzable . Bé , ja veurem , si tot surt bé , pot ser millor encara que les meves anteriors expectatives . Estic molt content de saber que amics com l'Alejandra també miren el blogg . Hello Manolete !!! Alles ist gut? . Carina Sílvia ( Zenzerina) , això amb tot el meu amor és per a tu .

L'ÀGUILA NEGRA
Un bon dia , o potser una nit
prop del mar jo m'havia adormit
quan de cop ,el cel s'omple de llum,
i un ocell negre surt sense venir d'enlloc
Lentament , les ales bategant
lentament , ell anava girant.
Prop de mi, el batec s'acabà
i , com caigut del cel, l'ocell es va aturar.
Els ulls eren de color robí
i les plomes de color de nit.
I al seu front , mil raigs de to suau,
l'ocell ,rei coronat,
portava un diamant blau.
Am el bec la cara em va tocar,
el seu collem vaig trobar a la mà.
Fou llavors que jo vaig saber qui,
imatge del passat,
volia tornar amb mi.
Bon ocell ,porta'm amb tu al país
d'altres temps sigues el meu amic.
Com abans , en somnis clars d'infant ,
estels i més estels
collirem tremolant.
Com abans , en somnis clars d'infant ,
com abans ,damunt d'un núvol blanc,
com abans , tu i jo el sol encendrem
i a l'illa del record
la pluja llançarem...
L'ocell negre tombà els ulls al sol, cap al cel tot d'una emprengué el vol.

Aquesta meravellosa cançó la canta la Maria del Mar Bonet . La veu més intensa i cristal·lina que canta en català .

En un restaurante . - Señor ¿ Como ha encontrado la carne?- el cliente le contesta -A duras penas debajo de las patatas.

Avui dedicaré el blogg a l'Alejandra , PORQUE TE LO MERECES.

Auf Wiedersehen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SIEMPRE TOCA , SINO UN HUEVO , UNA PELOTA .

2 comentaris:

delfin II ha dit...

bondiaaaaaaaaaaaaaaaa:
Eres como las arrecogias del beaterio de santa María Egipciaca. Mandeeeeeeeeee????.

Weno, esta mañana he llevado al número III al aereopuerto de Girona, se va a Bremen a pasar un día con el número I, joerrrrrrrrr y yo sin peinar!!!!!.

Lo de la tienda, no se, no se!!!! por el momento olvidate del tema y prepara la de internesssssssss el resto ya llegará.

Gut, wissen Sie, war einige am Tag werden vorbeigehen. Schon wird uns an uns ankommen und Paris Brunnen ist wert eine Masse.

O.K. Te dejo k tengo movida con los alkileres de coxes.

AXUXONESSSSSSSSSS.

YOLANDARG ha dit...

Hola! He flipado con el blog.Es muy divertido,también muy intimista.Se denota que eres una persona abierta, divertida, amiga de tus amigos y con gran sentido del humor. Yo no dedico tiempo diariament al ordenador de casa, pero cuando pueda te leeré.
Me parece original lo de poner un chiste y una dedicatoria cada día. A ver si te enrollas y nos dedicasalgun dia el blog a los de torelló .si quieres hasta te enviaré alguna foto, para que vean el "primor " de familia que tienes.

Besitos!!!!!!